Замовлення й оплата

Як замовити правильний розмір?

Щоб обрати правильний розмір, ми радимо орієнтуватися на наші таблиці розмірів, бо наші мірки не повністю відповідають міркам інших магазинів. Ви можете знайти таблицю біля кожного товару. Ми радимо знімати мірки на оголеному тілі.

Вимірювати обʼєм стегна треба дуже точно. Будь ласка, знімайте мірки стоячи, щоб стегно не було розслабленим. Затягуйте сантиметрову стрічку на стільки, на скільки вам зручно, щоб ремені для стегон не спадали.

Якщо ви сумніваєтеся, чи правильно підібрали розмір, напишіть нам свої мірки, і ми з радістю допоможемо.


Скільки триває виробництво?

Усі товари ми виготовляємо безпосередньо під ваше замовлення. Виробництво займає приблизно 5–10 робочих днів. Також у наявності є товари готові до відправки.

Більшість текстильних виробів є в наявності на складі й готові до відправки протягом 1-2 робочих днів після оформлення замовлення.

Зверніть увагу: якщо у вашому замовленні є речі зі стоку й такі, що ще мають бути виготовлені, усі вони будуть відправлені разом.


Чи можу я скасувати чи змінити своє замовлення?

Ви можете скасувати чи змінити замовлення, якщо воно ще не було відправлено.

Якщо ви бажаєте це зробити, зв'яжіться з нашою службою підтримки за адресою my@anoeses.com або за допомогою чату на нашому сайті.

Як використати купон чи код на знижку?

Після того, як ви додали товари до кошика, перейдіть до оформлення замовлення та вставте код у поле «Подарункова картка» або «Код знижки». Потім натисніть кнопку «Застосувати», щоб його активувати.


Чому мій код на знижку не працює?

Якщо ваш код не працює, перевірте, чи ви правильно його ввели, чи не пройшов термін його дії і чи він може бути застосований до обраного вами продукту (ів). Якщо у вас виникли інші проблеми, будь ласка, зв’яжіться з нашою командою за електронною адресою my@anoeses.com.


Які форми оплати ви приймаєте?

Оплата може здійснюватися через Visa, MasterCard, American Express, JCB, Diners Club, Discover, ApplePay і Paypal.

 

Гарантія та матеріали

Які матеріали ви використовуєте?

Шкіра

Усі шкіряні вироби Anoeses виготовляються з високоякісної натуральної шкіри. Вона проходить періодичну перевірку на відповідність нормам I.CE.C – Інституту сертифікації якості в шкіряному секторі. Ми відбираємо матеріали найвищого ґатунку, оскільки характер хорошої шкіри підкреслює якість дизайну, а це є найважливішим рішенням для подальшої якості наших виробів.

Латекс

Ми використовуємо латекс, який збирають на місцевих каучукових плантаціях у Малайзії та постачають із Великобританії. Це 100% відновлюваний ресурс. У виробництві не використовуються токсичні хімічні речовини.

Текстиль

Для пошиття нашого одягу ми використовуємо два види тканини: сітку та біфлекс. Обидві мають найвищу якість і дарують відчуття другої шкіри. Наш текстиль міцний, еластичний і здатний огорнути ваше тіло із м'якістю, не обмежуючи рухи.

 

Чи є гарантія на продукти?

Шкіряні вироби Anoeses мають 1 рік гарантії. Наша відданість якості та майстерність також стосується і сервісу, який ви отримуєте. Якщо з вашим замовленням сталася неприємність, ми можемо замінити або полагодити ваш виріб у максимально короткий термін. Для цього напишіть нам на електронну адресу my@anoeses.com.

 

Де знаходиться виробництво?

Усі наші товари ми виготовляємо в Україні, Києві.

 

Чи можете ви пошити товар за індивідуальними мірками?

Так! Ви можете надати ваші мірки менеджер(к)ам нашої служби підтримки. Або ж оберіть «Custom size» на сторінці товару та напишіть ваші параметри в коментарях до замовлення. Поле для коментарів зʼявиться в розділі «Кошик». Зверніть увагу, що не всі деталі виробів можуть бути виготовлені за індивідуальними параметрами.

 

Чи ви засекречуєте посилки?

Так, ми відправляємо посилки в коробці без контрастного логотипу, щоб сховати ваше замовлення від зайвих очей. Найцікавіше буде всередині!

 

Як доглядати за вашими виробами?

На нашій сторінці «Зберігання та догляд» ви можете знайти всю необхідну інформацію. Будь ласка, памʼятайте, що коли ми ставимося до одягу з любовʼю і терпінням, він служить нам довше.

 

Доставка

У які країни ви доставляєте товар?

Ми відправляємо наші товари по всьому світу. Для міжнародних перевезень ми пропонуємо експрес-доставку через FedEx. В Україні доставляємо «Новою Поштою».

Ми не доставляємо товари в росію.

 

Коли моє замовлення буде відправлене?

Усі товари ми створюємо вручну й під ваше замовлення. Виробництво займає приблизно 5–10 робочих днів. Також у наявності є кілька товарів уже готових до відправки.

Більшість текстильних виробів є в наявності на складі й готові до відправки протягом 1-2 робочих днів після оформлення замовлення.

Зверніть увагу: якщо у вашому замовленні є речі зі стоку й такі, що ще мають бути виготовлені, усі вони будуть відправлені разом.

 

Скільки коштує доставка?

Вартість доставки розраховується під час оформлення замовлення та залежить від вашої локації. 

Доставка «Новою Поштою» по Україні – безкоштовна.

 

Скільки часу займає доставка?

Доставка компанією FedEx займає 5–11 робочі дні залежно від вашого місцезнаходження. Доставка «Новою Поштою» в Україні триває до 2-х робочих днів.

! Через повномасштабну війну в Україні митниця може витратити більше часу на обробку вантажів.

 

Чи нараховуються митні збори та податки?

Так, якщо ви замовили доставку за межі України, то несете відповідальність за сплату будь-яких мит та/або податків. Зверніть увагу, що ми не контролюємо ці витрати й не можемо передбачити їх суму. Будь ласка, зверніться до місцевої митниці або податкового органу для отримання додаткової інформації перед оформленням замовлення. Якщо ви відмовитеся платити податки, ваше замовлення буде відправлене назад до нас, і ми повернемо вам 50 % від його вартості.

 

Як я можу відстежити своє замовлення?

Щойно ми відправимо ваш товар, ви отримаєте автоматичний електронний лист, що містить інформацію з номером для відстеження. Будь ласка, зверніть увагу, що інформація може зʼявитися впродовж 48 годин, тому не лякайтеся, якщо статус вашого замовлення не відразу буде висвічуватись як «в дорозі».

 

Що станеться, якщо я не заберу замовлення вчасно?

Якщо ви вчасно не забрали посилку, і вона була відправлена нам назад, ви маєте додатково сплатити другу доставку, після чого ми відправимо замовлення знову.

Якщо ви відмовитеся від повторної доставки, замовлення буде анульовано без відшкодування.

Чи можу я повернути/обміняти своє замовлення?

Будь ласка, завжди перевіряйте наші таблиці розмірів перед тим, як зробити замовлення. Ми також можемо зв'язатися з вами, щоб уточнити мірки.

Якщо ви хочете повернути або обміняти товар, будь ласка, ознайомтеся з правилами нижче. 

Повернення та обмін

Повернення та обмін розміру можливі протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Щоб обміняти чи повернути товар, переконайтеся, що всі бірки, наліпки та властивості товару не пошкоджені, оригінальне пакування збережено, а білизна примірялася зверху на вашу.

Не підлягають обміну та поверненню: 
  • товари, придбані зі знижкою
  • трусики, панчохи, шкарпетки та рукавички
  • кастомізовані замовлення
  • засоби для догляду за латексом
  • парфуми.

    Як повернути чи обміняти товар?

    1. Перш ніж відправити товар для обміну чи повернення, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки за адресою my@anoeses.com.
    2. Товари повинні бути надіслані нам в оригінальній упаковці.
    3. Усі витрати на доставку покриває відправник, якщо тільки ми помилково не надіслали вам не той товар або не той розмір.
    4. Після того, як ми отримаємо товар і перевіримо його на відсутність пошкоджень і використання, ми відшкодуємо вартість або здійснимо обмін протягом 10 робочих днів.  

      Додатково

      Чи є у вас подарункові картки?

      Ми пропонуємо подарункові картки на будь-яку суму від $50 до $5000. Придбана подарункова картка діє впродовж 1 року. Вона відправляється електронною поштою та міститиме інструкцію про використання. 

      Ми також маємо фізичні сертифікати на суму $100 і $200, які доступні лише по Україні й за замовленням через нашу службу підтримки.

       

      Як використати подарункову картку?

      Ви можете застосувати свою подарункову картку або код на знижку при оформленні замовлення. Якщо у вас виникли якісь проблеми, то ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки по допомогу.

       

      Як я можу персоналізувати подарунок?

      Ми можемо зробити гравіювання на більшості наших шкіряних виробів. Це можуть бути ім’я, ініціали, символ або коротка фраза. Ви можете обрати шрифт, розмір і розташування гравюри на виробі.

       

      *Наш каталог містить товари для дорослих. Усі клієнт(к)и повинні бути старшими за 18 років. Якщо ви замовляєте в нас, то ви погоджуєтеся на ці умови й підтверджуєте, що ви повнолітні.